niedziela, 8 marca 2015

[003] - Ziam

Hej! Długo mnie tu nie było, więc stwierdziłam, że nie może tak być! Mam dla was dzisiaj niestety tylko jeden szablon - Ziam. Myślę, że szablony zaczną pojawiać się częściej i to już niedługo, ale na razie mam niestety sporo do nadrobienia w szkole. Do tego muszę się zatroszczyć o swoje zdrowie, dlatego dopiero na początku maja będę mogła ruszyć pełną parą z bravery-graphics.

Jak widzicie, zmienił się tez szablon główny. Jest delikatniejszy i myślę, że lepszy. Przez pewien czas to właśnie on będzie ozdobą szabloniarni. Powitajcie ciepło aniołka Zayna!


Szablon 003
Było ciężko, a największy problem miałam jak zwykle z kolorami :/
Jak wyszło? Sami zdecydujcie x


Zanim  pobierzesz jakikolwiek szablon, zapoznaj się z regulaminem. Znajdziesz tam wszelkie instrukcje co do pobierania szablonów. Tutaj możecie składać zamówienia.

1 komentarz: