wtorek, 17 marca 2015

[006] - [007] - One Direction, Louis

Hej! x
Notka jest już 2 dni po pojawieniu się poprzedniej. Dlaczego tak szybko? Załatwiałam wszelkie formalności dotyczące nadchodzącego koncertu i pomyślałam sobie "a może zrobię jakiś szablon"? I szybko poszło! Dzisiaj One Direction i Louis.

Szablon 006
Muszę przyznać, że tym razem z nagłówka jestem w miarę zadowolona, co prawda usunęłabym kilka elementów, ale to nic. Za to kod CSS? Porażka. Zdecydowanie zbyt dużo czerwieni.


Szablon 007
Za to w tym szablonie z CSS lepiej, kolorystycznie także, ale gorzej z nagłówkiem. Ze stockami coś nie tego, ale zazwyczaj, gdy zauważę jakiś błąd, nie chce mi się już go potem zmieniać. 


- Zanim  pobierzesz jakikolwiek szablon, zapoznaj się z regulaminem. Znajdziesz tam wszelkie instrukcje co do pobierania szablonów. 
- Kontakt do mnie na asku.

1 komentarz: